Ads 468x60px

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Tim Roth face lobby pentru “Hulk 2″


Britanicul Tim Roth asteapta cu nerabdare sequel-ul la The Incredible Hulk, declarand ca-l entuziasmeaza ideea de juca in urmatorul film al acestei francize.

In pelicula din 2008, actorul l-a interpretat pe Elim Blonsky, un personaj nu tocmai dragut si bonom.

Se pare ca Roth a semnat un contract pentru o trilogie Hulk, mentionand faptul ca unul dintre motivele pentru care urgenteaza productia sequel-ului este ca s-a distrat de minune la filmarile originalului (din 2008).

“Nu stiu daca vor sa-mi aduca personajul inapoi, insa le-am spus c-as fi absolut de-acord…M-am simtit foarte bine la primul film – mai bine decat oricine altcineva. Am facut-o special pentru copiii mei. Vreau ca baietii mei sa rada si sa se distreze cu tatal lor”, a concluzionat Roth.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu